< Terug

Antonella * Projectleider CRM en Customer Experience Manager

Door Roberto Decock in , gepubliceerd 17 oktober 2016

Bij Antonella ben je aan het juiste adres voor het opzetten en implementeren van CRM systemen en het (mede) bepalen van en adviseren over de Customer Experience strategie. Ze is in staat om op strategisch, tactisch en operationeel niveau marketingbeleid vorm te geven.

antonella-nieuw-152
Haar inlevingsvermogen zorgt ervoor dat Antonella goed kan bepalen via welke touchpoints en op welke wijze de doelgroep het beste bediend kan worden.

Zo heeft ze recent tijdens haar project bij Koninklijke Horeca Nederland haar bijdrage geleverd om het huidige CRM systeem te ontwikkelen.

Haar taken waren:

  • Implementeren van nieuwe werkprocessen ter bevordering van de sales
  • Inrichten CRM en categoriseren van de data om insights te werven
  • Wervingsproces digitaliseren
  • Uitwerken Customer Experience strategie

Antonella kan goed projectmatig werken en is een energieke, enthousiaste en warme persoonlijkheid. Dankzij haar overtuigingskracht is Antonella in staat om tijdens een veranderingstraject te zorgen voor adoptie door de medewerkers en mogelijke weerstand om te buigen.

Boek Antonella voor een betere Customer Experience en bel 020 773 7171

Vergelijkbare artikelen